Fire Pit Forging
Selepas menyelesaikan salah satu projek terbesar, Grant dan Lynsey mengalihkan perhatian ke lubang api di Kem Chiawa dan khemah terakhir di Old Mondoro. Dengan sebulan sebelum tetamu tiba, semuanya perlu disiapkan untuk memulakan perkhemahan.