Meet the Ranis
12 ratu garang dan hebat dari seluruh alam TV realiti India berkumpul untuk pengembaraan liar dan menggembirakan di dalam hutan. Semasa di sana, mereka menghadapi unsur alam semula jadi, permainan mencabar dan banyak lagi.