Something for The Hood
Sementara mereka berdua semakin serius tentang muzik mereka, Shawna menyelami lebih dalam tentang skim untuk membantu menampung kos. Sementara itu, Mia mengemukakan cadangan daripada rakan promoternya, Chastity.