Art of the Dealer
Kini berusia 20-an, Lori bergelut membesarkan anaknya Josh. Apabila peluang untuk menjual dadah muncul, Lori melihatnya sebagai jalan keluar daripada kemiskinan. Dia menghabiskan enam tahun akan datang untuk membina empayar syabu bernilai jutaan dolar.