The Casting Problem
Bagi mempercepatkan proses penulisan, pasukan Issa berbincang dengan perunding skrip untuk mendapatkan penambahbaikan. Selepas berbalah tentang pemilihan pelakon, Meko mendapati dirinya mempertahankan calon pelakon utama pilihannya.