The Person You Are With At The Moment
Masa depan muzik Bumper dipertaruhkan; Thea dan Pieter membuat rancangan untuk menyelamatkan kerjaya Bumper; Bumper dan Gisela naik ke pentas untuk Hari Perpaduan.