Dinner on a Dime
Ree Drummond memasak koleksi makan malam mesra bajet, bermula dengan Stroganoff ayam mewah namun jimat. Ree juga membuat sosej dan labu acorn diisi cendawan, piz pastri paf mudah dan gabungan sandwic Quesadilla bebola daging jimat.