Hoi An, Vietnam
Selepas habiskan duit melancong Asia Tenggara, sepasang kekasih yang keresahan dapat kerja baru di Vietnam. Mereka perlu suaikan hidup di bandar purba Hoi An selepas lama hidup di dunia moden.