The Ties That Grind
Berharap untuk menyertai Geng Justice, Peacemaker menghadiri temuduga, manakala Harcourt berusaha mencari kerja selepas sidang akhbar mengejutkan Adebayo. Economos terpaksa mengawasi Peacemaker di bawah arahan Rick Flag Sr., pengurusan baru.