Selepas perlawanan Jake dan Mike Tyson ditangguhkan, Jake dan pasukannya berkumpul untuk mencari lawan baharu dalam masa hanya tujuh minggu. Manakala, Logan dan Nina bercuti di Itali sebelum melahirkan anak dan mencari tempat majlis perkahwinan di sana.