Matching Ponchos
Ned dan Mare mengembara jauh untuk menemu bual seorang ketua kultus selepas Detrick kecut perut. Ken membawa Nicole untuk meminta maaf kepada pemilik syarikat. Oscar berang disebabkan komen menyakat terhadap laporannya dan Esmeralda bermimpi ngeri.