Shelby Shenanigans
Replika Shelby Daytona yang berharga. Selepas bertahun-tahun bergelut dalam keluarga, dia telah memulakan semula, jadi Chip dan pasukan melakukan transformasi yang sesuai untuk kereta lumba warisannya.