Superheroes and Super Structures
Lima peserta terakhir buat yang terbaik apabila Damaris Phillips mencabar mereka mencipta adiwira dan adikuasa mereka sendiri. Kemudian, pesaing menggambarkan adegan Batman DC menentang salah satu musuh ikoniknya untuk menyelamatkan Gotham City.