Like a Fine Wine and Cheese
Stephanie Boswell dan Ludo Lefebvre menghantar pembuat roti ke fromagerie, beli pencuci mulut yang menyerlahkan keju! Selepas pelajaran daripada juruwain, Crislaine Medina, para peserta mencipta gandingan dua pencuci mulut yang menampilkan wain atau arak.