First-Time Forever Home
David Bromstad ke Dallas, Texas, untuk bertemu pasangan yang memenangi loter! David perlu buat sehabis baik, kerana pasangan ini berpengalaman dalam pembinaan dan pemeriksaan, jadi mereka benar-benar tahu benda yang mereka mahu untuk rumah impian mereka.