She Set Me Up
Evansville, Indiana, polis bergantung pada sumber maklumat yang meragukan ketika mencari orang yang menembak D'Angelo White, 28 tahun. Petunjuk samar yang ditinggalkan oleh mangsa sendiri mencabar kemahiran penyiasatan detektif veteran.