Blood is Thicker Than Mud
Larry dan Bobby sertai perlumbaan di denai dan guna helah demi kemenangan. Bryce berpakaian hebat dan pertaruhkan segalanya dalam laluan ATV pendek. Randi berdepan Megan Rion dan legenda meluncur lumpur, AJ Robertson dalam perlumbaan pilihan Bounty Hole.