Juicy Lemonade
Pada satu hari yang terik di Pusat Asuhan, Dolores cadangkan Power Rockers buat lemonad. Setiap bayi gunakan gaya tersendiri untuk hasilkan lemonad paling sedap. Namun, mereka dapati cara terbaik adalah dengan menggabungkan resipi mereka.