A Slower Pace in Manzanillo
Sepasang suami isteri yang bosan dengan kesesakan lalu lintas di Los Angeles, ingin bersantai di Manzanillo. Mesti ada kolam renang dan mempunyai gaya tradisional dengan banyak ruang untuk rakan dan keluarga yang datang melawat.