Seeking a View on Isla Mujeres
Sebuah keluarga muda dari Pennsylvania berpindah dari cuaca sejuk ke pantai Isla Mujeres. Mereka mencari rumah mesra kanak-kanak dengan dua bilik tidur, kolam renang dengan pemandangan, dan lebih suka tempat yang berpotensi untuk disewakan.