Doing the Research Pays Off in La Paz
Selepas mencari pantai terbaik di Mexico, pasangan Utah berpindah ke La Paz. Walaupun mereka mahu pemandangan lautan, si lelaki mahu harta tanah terpencil pada harga rendah, tetapi si wanita sedia untuk berbelanja lebih untuk dapur besar dan kolam renang.