Margaritas in San Jose del Cabo
Pasangan ibu bapa anak dewasa Indiana sedia meninggalkan musim sejuk untuk suasana bandar kecil San Jose del Cabo yang cerah dan pemandangan seni tempatan. Mereka ingin mencari kondo dengan pemandangan laut dan ruang luar yang besar.