From California to Croatia
Pasangan Los Angeles yang bosan dengan gaya hidup sibuk mereka memutuskan untuk menerima tawaran kerja ke negara asalnya Croatia. Mereka berharap dapat mencari rumah moden berdekatan dengan tempat kerjanya berserta pemandangan lautan.