Welcome To Robojaya
Amato dan Pian melawat bandar baharu yang telah dibina oleh Koncho-Koncho dalam dunia Mechanizer, tetapi keadaan menjadi huru-hara apabila Bula dan Bili menyertai mereka tanpa sengaja.