Erongo Mountains
Pergunungan Erongo: ratusan kilometer gurun gersang yang terik dan berbatu, tetapi orang San berjaya bertahan di sini selama ribuan tahun. Jika Ed Stafford memanfaatkan tradisi mereka, bolehkah dia lakukannya?