Attention Bad Shoppers
Mark dan Revengineers membalas dendam kepada pembeli tidak bertimbang rasa yang terlalu tamak dengan sampel percuma di gerai pasar tani. Kemudian mereka melepaskan sekumpulan robot troli keada mereka yang malas memulangkan troli.