Working the Wild
Bear Grylls membawa penonton di belakang tabir untuk bertemu dengan kru yang mengikuti setiap langkahnya. Tidak kira bahaya yang dia hadapi, kamera tidak pernah jauh daripada aksinya. Kini, kru dapat menceritakan kisah mereka.