Trapped on the Rio Grande
Helikopter tiba di Sungai Rio Grande untuk menyelamatkan ahli bot dalam pasir jerlus. Pegawai Randolph McGee menangkap pencuri apabila kamera curi membelakanginya. Pegawai baharu bertemu pelbagai violasi dan lelaki dikehendaki.