For a Few Lekë More
Stabler terima padah bersemuka dengan Kosta. Bell dan Jet rancang untuk dapatkan maklumat dari setiap organisasi jenayah di kota itu. Flutura beri jemputan yang terlalu berharga untuk ditolak.