Risqué Resort
Farrell menarik klien dengan impian resort nakal yang mementingkan saiz dan privasi. Klien Peggy perlukan ruang hidup/kerja untuk perniagaan jelajah botnya, tetapi lawatan itu terhenti apabila mereka temui kejutan di bilik mandi.