Enjoying the Seasons in Adirondack Park
Pasangan Brooklyn cari rumah percutian di kawasan Adirondack Park di utara New York. Mereka menyukai tarikan pelbagai musim kawasan ini, tetapi banyak harta tanah dalam peruntukan mereka perlukan pengubahsuaian besar.