Heartbreak Hotel
Pramugari Northwestern Airlines yang cantik Nancy Ludwig ditemui mati di bilik hotelnya, tubuhnya dikerat-kerat dan kepalanya hampir dipenggal. Ia akan memerlukan penemuan kaitan kepada satu lagi pembunuhan kejam untuk membuka kes itu.