Rolling the Dice
Parti blok kasino kejiranan di West Babylon, NY, jadi pertandingan memasak taraf dunia dengan ketibaan Jeff Mauro dan tiga cef berbakat. Cef Justin Sutherland bantu Jeff menilai sarapan tengah hari hipster, pembuka selera dan hidangan utama.