Bake to School: Lunch Bell
Tiba masa makan tengah hari, penyamar pencuci mulut makan tengah hari kafeteria ada di menu! Valerie Bertinelli dan Duff Goldman beri setiap peserta menu makan tengah hari berbeza dengan hidangan yang mesti "ditiru" dan hidangkan di atas dulang kafeteria.