Willow Court Asylum
Pencarian Jack Osbourne berubah dan membawanya ke Willow Court Asylum yang menakutkan. Di sini, Jack dan pasukannya menghadapi kuasa jahat dan entiti gelap sebagai cabaran terakhir semasa cuba berkomunikasi dengan nenek moyang Jack.