Sliders, Salads and Slushies
Hidangan terbaik menurut Abner dan Amanda ialah di dapur anda sendiri dengan membuat segalanya dari awal, termasuk roti. Mereka membuat Sandwic Burger Penyek dengan Sos Burger Abner pada Roti Brioche buatan sendiri, Salad Baji dan Minuman Ais Tangerin.