Texas Tornado
Apabila puting beliung melanda Texas dan Kansas pada tahun 2022, beratus-ratus saksi mendapati diri mereka terperangkap. Ketika mencari tempat perlindungan, mereka merakam detik-detik ketika puting beliung memusnahkan struktur di sekeliling mereka.