Revealed in Los Angeles
Dengan perkahwinan mereka betul-betul dekat, pasangan dari Los Angeles ingin membeli rumah pertama supaya mereka boleh tinggal bersama dengan segera. Dengan gaya dan keutamaan yang bercanggah, mereka minta bantuan Veronica Valencia dari Revealed.