Flying Into A Renovation
Pasangan muda Denver ingin berpindah dari rumah kakaknya dan ke rumah mereka sendiri. Tetapi dengan pandangan yang bertentangan tentang jumlah pengubahsuaian yang ingin mereka tangani, mereka mesti bekerjasama jika mereka mahu sampai ke garisan penamat.