Bekas pesakit kanser payudara ingin bawa suaminya dan dua anak lelaki dari California dan berpindah ke Torquay, Australia. Dia mahu penuhi impian tinggal di luar negara, tetapi untuk pastikan perpindahan mereka berjaya, suaminya perlu kawal bajet mereka.