More Than Just a Party Town, Playa del Carmen
Selepas menghabiskan umur 20-an berparti, seorang wanita ingin fokus semula kepada kesejahteraan di Playa del Carmen, Mexico. Dia berharap dapat tinggal di tengah bandar pelancong tapi dengan standard tinggi dan peruntukan kecil, dia perlu mengubahnya.