All Things Family Friendly in Lisbon
Satu peluang kerja membawa sebuah keluarga dari Oregon untuk mengubah hidup mereka dan berpindah ke Lisbon, Portugal. Isteri mahu berbelanja lebih untuk memudahkan peralihan, namun suami mahu kekalkan peruntukan, pencarian titik tengah yang sukar.