Heart of the City (Adelle and Sue)
Seorang wanita di Singapura akhirnya dapat mencapai matlamatnya untuk membeli flat kerajaan sendiri. Ibunya mahu dia berdekatan di pinggir bandar, tetapi anak perempuan itu mengidam kehidupan bandar, dan lebih suka tinggal di tengah Singapura.