A Home with Heart in Oak Island
Selepas pulih daripada penyakit serius, satu pasangan mencari rumah tepi laut di Oak Island, Carolina Utara. Mereka cari rumah cukup besar untuk kunjungan keluarga dan rakan. Si isteri mahu kolam tetapi si suami lebih suka elakkan terlalu banyak projek.