A Memorable Meal
Franco Noriega suka melayan tetamu, dan cef bertaraf dunia itu menyediakan hidangan ringkas diilhamkan oleh asal-usulnya di Peru dan pengembaraannya. Hidangan lazat dan cerita keluarganya membawa kepada meja yang indah dipenuhi dengan makanan yang lazat.