Between Two Volcanoes
Rumah ibu tunggal terperangkap di antara dua gunung berapi. Adakah dia akan berputus asa atau berjuang? Bagi menghadapi ancaman hujan toksik, Para Raney mengukuhkan rumah yang terkepung dan menambah sumber air yang selamat.