Mediterranean Vibes
Pasangan yang menghargai rumah berciri tersendiri mencari sesuatu yang unik dengan dapur luaran dan studio tembikar. Ben dan Erin tunjukkan rumah yang lebih tradisional yang terletak berhadapan taman dan rumah gaya ladang dengan bilik taman mengagumkan.