Home Safe
Selepas menerima kejutan kesihatan, seorang usahawan baru bercerai dan bapa kepada dua anak perlu bantuan membina semula rumahnya sebagai tempat pemulihan. Galey berusaha mengubah rumahnya menjadi tempat perlindungan kesihatan fizikal dan mental.