Water Finds a Way
Rancangan pemilik rumah untuk penambahan berakhir dengan pelanggaran kod, jalan pintas yang mahal dan bahaya yang tak berkesudahan. Mike, Sherry, dan Michael tampil, dan selepas membuat perobohan, mereka kini bersedia untuk kemasan.