Kids Catch Santa
Jeff Mauro minta pasukan dedahkan keadaan apabila anak-anak akhirnya menangkap Santa sambil mempamerkan unsur anti-graviti yang dibuat sepenuhnya daripada kek! Hakim Shinmin Li dan Aarti Sequeira memilih dua pasukan yang akan meluncur ke final.